Media społecznościowe
Chodzi o komunikację

Każdy teraz tweetuje, zamieszcza filmiki na YouTubie czy używa Facebooka. Już nie ma tradycyjnych barier w komunikacji. „Globalna demograficzna wioska” stała się faktem. Każdy ma głos, swoją własną opinię, a co ważniejsze, dzięki temu może wpływać na Twoich klientów.
Media społecznościowe mają władzę
Nie stój z boku – dołącz i zostań Lechem Wałęsą tych czasów. Ci, którzy przejmą dowodzenie, szybko staną się liderami. Musisz jednak znać się na tym, co robisz. Media społecznościowe mają wymierną władzę, negatywna opinia może iść za Tobą latami.
Napiszemy teksty na Twoją stronę >>
Dostosowanie do potrzeb klienta
Każdy, kto chce rozpocząć kampanię w mediach społecznościowych, musi zdefiniować, co oznaczają dla niego „media społecznościowe”.
Czym są one dla Ciebie? Czy uważasz, że to strata pieniędzy i czasu? Masz może złe doświadczenia z poprzednich kampanii?
Lubimy rozmawiać i potrafimy komunikować się w świecie społeczności. Mamy na to czas. Świat mediów społecznościowych to o wiele więcej niż tylko posiadanie konta na Facebooku, Twitterze czy Google+. Wiemy, gdzie znaleźć Twoich klientów, a dzięki temu wiemy, jak i gdzie zacząć kampanię.