Reklama internetowa
Zamień kliknięcia w przychód

Reklamy tekstowe pojawiają się w wynikach wyszukiwania za każdym razem, gdy użytkownik szuka danej frazy w Google. Pojawiają się one na pierwszych trzech miejscach na liście oraz z prawej strony. Są one oznaczone żółtym napisem “reklama”. To, kiedy się pojawiają, jest ściśle zaplanowane przez reklamodawcę. Reklamy są wywoływane przez wcześniej ustalone słowa klucze. Reklamodawca płaci Google ustalona stawkę za takie słowo tylko wtedy, gdy użytkownik klika w reklamę, nie płaci się za samo wyświetlenie reklamy. Reklama jest linkiem, który prowadzi do strony danej usługi lub produktu, która powinna zachęcać użytkownika do działania lub akcji: np. Kup teraz, Wypełnij formularz kontaktowy, Wyślij. Taka akcja jest nazywana konwersją: przekształcamy klikniecie w działanie, które ma reklamodawcy przynieść określony cel biznesowy. Innymi słowy: im większa konwersja, tym większy przychód biznesowy. Kampanią reklamową w Google Adwords można w pełni kontrolować: reklamodawca może ustalać koszt jednego słowa kluczowego, czyli cenę jednego jego kliknięcia, może tworzyć tekst reklamy widocznej na liście wyszukiwań, może wykluczać słowa, z którymi reklama jego usługi lub produktu nie miałaby się pojawiać na liście, może określić w jakich godzinach i dniach reklama ma się ukazywać, może bardzo dokładnie określić na jakim urządzeniu (komputer czy urządzenie mobilne) i w jakiej lokalizacji reklama ma być widoczna, czy jest to dany kraj, miejscowość, okolica, reklamodawca może też wykluczać pewne lokalizacje, może też określić język użytkownika: np. reklamę ma widzieć użytkownik z Polski, z Gdańska, posługujący się j. angielskim lub polskim. Albo gdy jego wyszukiwanie dotyczy danego terenu a sam znajduje się gdzie indziej . oraz graficzne, które mogą wyglądać tak:
Reklamy graficzne pojawiają się na stronach www partnerów Google, w miejscach w serwisie, w których dany partner, w tym przypadku Gazeta.pl, przewidział przestrzeń na reklamy graficzne. Przestrzeń ta może mieć różny kształt, dlatego też reklamy mogą, a nawet muszą, przyjmować różny kształt i rozmiar.

Wyszukiwanie po słowach kluczowych i wyborze
Ty mówisz - my słuchamy. Korzystamy z różnych programów do wyszukiwania słów kluczowych, rodzajów dopasowań, szacunkowego ruchu i kosztów. Następnie przedstawiamy Ci listę słów kluczowych do akceptacji.
Optymalizacja strony internetowej
Nie ma sensu nasilać ruchu na Twojej stronie, jeśli nie ma on być konwertowany. Konwersja ma miejsce, gdy np. ktoś kliknie Twoją reklamę, a następnie wykona czynność, która dla Twojej firmy jest wartościowa, np. zamówi coś albo zadzwoni do Twojej firmy z telefonu komórkowego. Przeprowadzimy audyt Twojej strony, dowiesz się które z podstron są najczęściej odwiedzane, a jeśli takich nie posiadasz, pomożemy Ci je stworzyć. Strony docelowe poprawią jakość i zwiększą konwersję.
Tworzenie kampanii
Utworzymy dla Ciebie grupy reklam, napiszemy zrozumiałe dla potencjalnych odbiorców treści, dobierzemy słowa kluczowe dla stron docelowych, ustalimy odpowiednie stawki za słowa, pomożemy wybrać wykluczające słowa i wiele więcej.

Monitorowanie i optymalizacja
Kiedy wszystko będzie już gotowe, będziemy stale monitorować i analizować Twoją kampanię, by zoptymalizować słowa kluczowe, będziemy prowadzić monitoring stawek i bacznie przyglądać się tym ważnym konwersjom.
Komunikacja i raportowanie
Następnie, by mieć pewność, że kampania działa bez zarzutu i zgodnie z wytycznymi zmienianymi na bieżąco, pozostaniemy w ścisłym kontakcie z Tobą. Jeżeli danego produktu jest mało, nie ma sensu, by go reklamować. Jeśli produkt jest w promocji, zbudujemy jego kampanię. Otrzymasz regularne raporty PPC z kampanii, będziesz zatem wiedzieć, ile wydajesz, a ile Ci się zwraca.
Brzmi ciekawie?
Płatne wyszukiwanie jest po to, by zwiększyć ruch na Twojej stronie, który z kolei przekształci się w sprzedaż i wpłynie pozytywnie na zwrot kosztów. Jesteś zainteresowany? Skonaktuj się z nami.