Używamy plików cookies w celu ułatwienia korzystania z zasobów naszego serwisu i do analizowania statystyk jego odwiedzin. Korzystanie z naszego serwisu bez blokowania plików cookies oznacza zgodę na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia użytkownika. Zmieniając ustawienia przeglądarki, można samodzielnie zarządzać cookies. Więcej informacji w Polityka prywatności.

Wyślij link znajomemu
Uważasz, że to jest ciekawe? Wyślij link do znajomych.
Captcha
Dla swojego i naszego bezpieczeństwa przepisz tekst, który widzisz po lewej.
Twoja wiadomość będzie wyglądała tak: Ktoś uważa, że ta strona wyda Ci się interesująca:
http://ekomerz.pl/inne-sposoby
polski
Zobacz nasz profil
i zgarnij gratisy…

eKomerz Polska @ contact@ekomerz.pl +48 506 902 357

e-Komerz - Powering your website!

Inne sposoby

Marketing online. Badź tam, gdzie są Twoi klienci

marketing mobilny, marketing afiliacyjny, remarketing

Kampanie marketingu interaktywnego muszą być dopasowane do wymagań Twoich klientów. Oznacza to, że trzeba będzie użyć wielu narzędzi, aby do nich dotrzeć. Pozycjonowanie stron, płatne wyszukiwanie, media społecznościowe, e-mail marketing są używane w większości kampanii, ale istnieje jeszcze wiele innych narzędzi, które pomogą Ci osiągnąć sukces. Poniżej przedstawiamy kilka najpopularniejszych. A przy okazji dobra wiadomość: możemy być przy Tobie na każdym etapie, by mieć pewność, że Twoja kampania zapewni Ci największy zwrot z inwestycji.

Marketing mobilny

Potrzeby klientów bardzo się zmieniły w ostatnich latach. Coraz więcej osób używa smartfonów i tabletów do przeglądania sieci i kupowania produktów. Marketing mobilny jest szybko rozwijającą się i ewoluującą branżą. Strony internetowe muszą być zoptymalizowane pod kątem stron mobilnych – tworzenie dopasowujących się stron do wersji mobilnej czy strony projektowane od razu z myślą o urządzeniach mobilnych. Wyszukiwanie mobilne, sieci reklamowe, marketing oparty na lokalizacji, opcje płatności mobilnych powinny tworzyć platformę, aby zaangażować klienta w znaczący sposób. Jak w każdej dziedzinie marketingu, musisz przeprowadzić badanie swojego rynku i dokładnie określić to czego chcesz, aby Twoja kampania zakończyła się sukcesem.


marketing mobilny, marketing afiliacyjny, remarketing

Marketing afiliacyjny

Marketing afiliacyjny jest jedną z części marketingu internetowego, gdzie partner (afiliant) dostaje zapłatę od prowadzącego program partnerski za efekty kampanii reklamowej. Sieć afiliacyjna działa jak broker w połączeniu z partnerami i merchantami, jest tutaj trzecią stroną, działająca na korzyść obu grup. W programach partnerskich występują różne modele wynagrodzeń:

  • Pay per Click - stała kwota za każde kliknięcie w reklamę;
  • Pay per Lead - stała kwota za daną aktywność użytkownika (takie jak zakup dowolnego produktu, wypełnienie formularza online, zapisanie się do newslettera, rejestrację w serwisach);
  • Pay per Sale - udział w obrocie ze sprzedaży usług lub produktów prowadzącego.

Pomożemy Ci wybrać najlepszą sieć dla Twoich potrzeb, zajmiemy się techniczną integracją i śledzeniem informacji, tak by można było monitorować takie dane jak unikalne wejścia na stronę lub ponowne odwiedziny na stronie. Gdy uruchomimy usługę będziemy udzielać dalszych porad marketingowych i dzielić się pomysłami na promocję, by pomóc zmaksymalizować sprzedaż poprzez wykorzystanie sezonowości i innych.

Marketing video

Wszystkie statystyki można wzmocnić poprzez użycie filmów w Twojej kampanii marketingowej. Dzięki filmom można utrzymać użytkownika dłużej na stronie, zwiększyć jego zaangażowanie, zwiększyć liczbę kliknięć w stronie wyników w wyszukiwarce i podnieść ranking Twojej strony. Filmy są oczywiście świetne dla użytkowników urządzeń mobilnych i dzięki YouTube, drugim po Google narzędziu wyszukiwania, istnieje realna szansa, aby dotrzeć do ludzi i wprowadzić swoje rozwiązania w życie. Zawartość Twojego filmu musi być interesująca, musi on być także zoptymalizowany przy użyciu tagów, opisu i automatycznych podpisów, które podniosą ranking w wynikach rankingowych.


marketing mobilny, marketing afiliacyjny, remarketing

Reklama graficzna

Ta forma reklamy jest podobna do reklamy klasycznej. Tworzysz reklamę i płacisz za to, aby ktoś wyświetlał ją na swojej stronie. Reklama graficzna jest świetnym sposobem, by budować siłę marki poprzez świadome umieszczanie swojej oferty przed oczami wybranych użytkowników. Coraz lepsza technologia umożliwia coraz lepsze rozwiązania, reklamy mogą zawierać animację, dźwięk lub film. Mogą być one wbudowane w strony lub nakładać się na główną zawartość.

Stworzymy dla Ciebie reklamę wizualną >>

Remarketing i retargetowanie

Prawdopodobnie widziałeś to wcześniej wielokrotnie: oglądasz stronę hotelu, a później ten sam hotel pojawia się na banerach na innych stronach internetowych. Reklamy podążają za potencjalnym klientem, podczas gdy ten serfuje po sieci. Używając Google Display Network (GDN) możemy „namierzać” użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę i przypominać im o Twojej ofercie, gdy oglądają inne strony, które zawierają banery GDN. Personalizacja i ponowne wyświetlanie treści jest bardzo efektywne i możemy Ci w tym pomóc.


marketing mobilny, marketing afiliacyjny, remarketing

Ogłoszenia na Facebooku

Na Facebooku jest ponad miliard użytkowników z całego świata, co stwarza ogromny potencjał, szczególnie, że większość z nich loguje się kilka razy dziennie. Facebook przechowuje wiele danych personalnych na temat użytkowników: miejsce ich zamieszkania, płeć, wiek, polubienia, sieć znajomych, polubienia znajomych, i wiele więcej. Pozwala to na kierowanie reklam do wybranej grupy demograficznej z odpowiednią zawartością. Reklamy muszą być interesujące, trafne i angażujące.

Wielojęzyczność

Świat staje się coraz mniejszy dzięki Internetowi, a co za tym idzie, dzięki dostępowi do nowych rynków zagranicznych. Jest to opłacalne nawet dla najmniejszych przedsiębiorstw. Przetłumaczymy dla Ciebie zawartość Twojej strony. 

Analiza

Stare powiedzenie mówi: „Połowa mojego planu marketingowego przynosi efekty - ja tylko nie wiem, która połowa”. Wszystko się zmieniło, gdy na rynek wkroczył marketing cyfrowy. Analiza pakietów na stronie oraz dane od firm zewnętrznych, umożliwiają nam śledzenie aktywności użytkowników w Internecie.

Czyli... ?

Mamy doświadczenie także w marketingu cyfrowym. Możesz nam zaufać, a my nadamy Twojej kampanii dodatkowej wartości. Napisz do nas.